Såhär får du en driftsäker kaffemaskin på jobbet
Preventivt slår reaktivt – från kalibrering till rengöring till byte
Vissa saker ska bara fungera, eller hur? För hur frustrerad blir du inte när någon satt upp en ”ur funktion”-lapp på kontorets kaffemaskin. Eller ännu värre, du är den som först drabbas av haveriet och måste gå tomhänt därifrån. Det får inte inte hända!
Vi är stolta (nästan så att vi vill skryta, även om det är fult) över vår service och driftsäkerhetsnivå. Preventivt slår reaktivt på fingrarna alla dagar i veckan. Från kalibrering till rengöring till byte av kritiska komponenter. Kaffemaskinerna är som våra barn, och barn sköter man om eller hur?
Kontrollera att din leverantör håller måttet med vår driftsäkerhetsguide.
Ditt jobb är inte att veta allt om kaffe. Det är vårt. Däremot vill vi att du ska ställa högre krav på ditt kaffe, men också på din leverantör. Vi vill helt enkelt hjälpa dig göra en bättre upphandling för dig och ditt företag.
Ditt bolag drivs av de anställdas förmåga att umgås och interagera. Som pratar med varandra, istället för att ha sällskap av mobilen, under kaffepausen. Dom är människor, inte maskiner. Och det är människorna som är grunden i din verksamhet. Precis som vi är människorna bakom det kaffe du ska dricka. Människor som kan väldigt mycket om kaffe.
Genom att ställa rätt frågor om smak, sortiment, hygien, service, drift, bryggmetoder, ekonomi, avtal, miljö med mera så skapar du jämförbarhet och förutsättningar att bli nöjd.
Här har vi sammanställt ett antal checklistor som hjälper dig bli bättre på att upphandla din fikalösning. Se det inte som att du behöver välja oss. Se det som en väg till en bättre totalleverans. Öppna och läs hela guiden nu!